MarijkeVerhasselt.reismee.nl

Lazy sunday

Vandaag hebben we het rustig aan gedaan: deze ochtend hebben we nog wat rond gereden, ons studiegebied bezocht en nog wat stalen genomen.

Enkele weetjes over de voorbije dagen:

* we eten hier elke avond heel lekker: chopska salad (= witte kaas met tomaat en komkommer) en dan vegetarisch. Ook altijd een glaasje wijn.

* vandaag hadden we een half dagje vrij

* Wanner onze boor te lang wordt lijkt het alsof we gaan poolstokspringen

* we hebben al een keer tot 6 m diep geboord!

* Laura heeft toen haar broek gescheurd

* Morgen gaan we onze werkman leren kennen

* Ons zwembad is zalig

* Je maakt vanalles mee op de weg: gansen die blijven eten in het midden van de weg, honden die stapvoets oversteken, paard en kar, overstekende koeien, auto's die spookrijden om de putten te vermijden en vooral ook veel vogels die het spel 'ik blijf zolang mogelijk zitten' spelen... Gisteren had ik bijna mijn eerste duif overreden ...

* Het temmen van de veldweggetjes en de auto gaat al heel veel beter :) Ik kan nog safari-chauffeur worden!