MarijkeVerhasselt.reismee.nl

Vakantie planning 28/8 - 6/9

Ik ga dan wel naar Bulgarije voor mijn thesis, maar dan moet je er ineens van profiteren om het land ook te bezoeken. Vandaar gaan we met z'n drietjes rondreizen in het Rila gebergte en het Pirin gebergte.

Dit is onze planning:

Dag 1: Aankomst in Sofia

Dag 2: Busrit Sofia-Rila klooster (unesco!), bezoek aan het klooster en overnachting in het klooster. Hier zijn we in het Rilagebergte.

Dag 3: 7 meren wandeling in het Rila gebergte

Dag 4: wandelen

Dag 5: Busrit Rila-Bansko. Bansko is een uit haar voegen gebarste stad door skitoerisme en het is ook de toegangspoort tot het Pirin gebergte. Vandaag slapen we in een hotel met ZWEMBAD om goed te ontspannen na het wandelen.

Dag 6 en 7: wandelen in het Pirin gebergte met eventueel een overnachting in een berghut.

Dag 8: Busrit Bansko-Melnik. Bezoek van Melnik, de kleinste stad en gebouwd tegen de rotsen en het Rozjen klooster.

Dag 9: Busrit Melnik-Sofia. Deze bus moeten we nemen om 6u, want er is maar 1 bus per dag :). Dan zijn we vroeg in Sofia, en kunnen we Sofia nog bezoeken.

6 september gaan we de assistent en Elena oppikken aan de luchthaven, en overnachten we in Byala in onze villa. Vanaf dan start het echte werk. Normaal is daar een goede internet verbinding, en kan ik emailen, skypen, ...

laura

ik heb er zin in!!!!

lotte

wowh! Klinkt kei leuk! Heel veel plezier samen! En ik kijk er echt al naar uit om ons samen terug te zien in Leuven! Maar eerst nog GENIETEN! en ook nog goed werken natuurlijk;) x

leen

veel plezier met jullie luxe-leventje daar ! :p